سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مطالب سنگ شناسی

قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز چگونه تعیین می شود؟

انگشتر نقره مردانه دست ساز

چه عواملى قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز را در یک فروشگاه اینترنتی جواهرات و جواهر فروشی و... تعیین مى کنند؟ این سوالی است که سایت زرسی ، ویترین آنلاین جواهرات نقره به تحلیل آن پرداخت.

خرید و انتخاب انگشتر نقره مردانه دست ساز اصل و قیمت مناسب مستلزم توجه و دقت خاصی است که بسیاری از افراد در تشخیص آن با مشکل مواجه هستند و ممکن است فروشنده ای انگشتر نقره تقلبی را با قیمت زیادی به مشتری بفروشد. به همین علت ما بر آن شدیم تا با بررسی و کنکاش درباره این موضوع که قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز چگونه تعیین می شود؟ شما را راهنمایی کنیم.

 

در ادامه می پردازیم به اینکه چه عواملی در ارزش‌گذاری و تعیین قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز تاثیر مهم و کاربردی دارد؟

 

انتخاب رکاب مناسب برای نگین انگشتر

زمانی که شما یک نگین انگشتر خریده اید و میخواهید آن نگین را روی یک رکاب نقره سوار کنید ، قطعا تعداد خیلی زیادی رکاب میبینید تا یک رکاب چشم شما را بگیرد و نگین خود را روی آن رکاب نقره سوار کنید. تجربه نشان داده که اگر افراد معمولی که تجربه ای در طراحی و ساخت رکاب انگشتر ندارند ، خودشان رکاب انگشتر را انتخاب کنند، بیشتر مواقع بعد از سوار کردن نگین روی رکاب  انگشتر میبینند که انگشتر نه تنها جذاب نشده، بلکه آن چیزی هم که اتظار داشتن بشود، نشده است. خوب این دقیقا همان نکته ای هست که میخواییم در موردش صحبت کنیم. خیلی وقت ها شده که یک نگین زیبا را دیده اید که روی یک رکاب خیلی معمولی سوار شده است و آن رکاب نقره آن نگین زیبا را حیف کرده است و بلعکس بعضی مواقع میبینید که یک نگین ارزان و معمولی روی رکابی سوار شده است که باعث شده زیبایی نگین چند برابر بشود و ظاهر انگشتر را بینظیر کند. حتما تا الان متوجه این موضوع شده اید که انتخاب رکاب مناسب برای هر نگین نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین خاطر هم هست که میبینید یک انگشتر زیبا و جذاب نسبت به انگشتر که شاید نگین مشابه داشته باشد ولی زیبا و جذاب طراحی نشده باشد، قیمت بیشتری دارد.

 

 انگشتر فیروزه

قلم زنی ، آیینه کاری ، شبکه کاری و مخراج کاری و ... روی رکاب انگشتر

سومین مورد هم می توان به قلم زنی ، آیینه کاری ، شبکه کاری و مخراج کاری و دیگر کارهایی که روی رکاب انگشتر نقره مردانه دست ساز زده می شود، اشاره کرد. اگر قلم زنی رکاب انگشتر توسط فردی ماهر زده شده باشد و دارای ظرافت های خاص خود باشد و  طرح کاملا واضح و بسیار تمیز باشد آن وقت است که می توان ادعا که کرد این انگشتر نقره داری قیمت و ارزش بسیاری است. برای آیینه کاری ، شبکه کاری و مخراج کاری و... هم تمامی مواردی که برای قلم زنی گفته شده ، اگر رعایت شود بر قیمت انگشتر افزوده می شود.

 

حک شدن مهر روی رکاب انگشتر

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز، مهری است که بر روی انگشتر حک شده است. البته این مهر بستگی به این دارد که توسط چه کسی حک شده باشد؛ زیرا اگر این مهر توسط یک فرد خبره ، حرفه ای و معروف حک شده باشد که انگشتر شما را ساخته است، طبیعتا قیمت آن بسیار بالا خواهد بود‌. ولی برعکس این موضوع هم می تواند رخ دهد و آن هم زمانی است که مهر حک شده توسط فردی با مهارت پایین صورت گیرد که قیمت آن نسبتا پایین تر خواهد بود.

 

 

 

دومین موردی که در تعیین قیمت انگشتر نقره نقش دارد عیار نقره است که معمولا اگر عیار نقره بالا باشد هم کیفیت و هم قیمت آن بالا خواهد بود.

 

تا حالا پیش آمده تا انگشتر نقره مردانه دست ساز یا سرویس نقره خریداری کنید. حتما این جواهرات نقره را بررسی کرده اید و به عددی که روی این جواهرات درج شده برخورد کرده اید. بله درست متوجه شدید عدد ” 925 “، خوب معنی این عدد چیست؟  این عدد نشان می دهد که این انگشتر نقره از نقره ای با عیار 925 یا استرلینگ ساخته شده است. بیایید با هم با نقره استرلینگ و راه های تشخیص آن بیشتر آشنا شویم.

 

نقره استرلینگ یکی از بالاترین عیار های نقره است اما بایستی به این نکته توجه کنید که نقره استرلینگ کاملا خالص نیست. برای مثال یک انگشتر نقره استرلینگ از 92.5 درصد نقره خالص و 7.5 درصد سایر فلزات که در اکثر مواقع مس می باشد ساخته شده است. و در برخی موارد مانند تمام محصولات فروشگاه اینترنتی زرسی برای زیبایی و مراقبت هر چه بیشتر از جواهرات نقره با طلا سفید یا رادیوم روکش شده است.

 

خوب همانطور که پیش تر آمده است یک انگشتر نقره استرلینگ از یک انگشتر نقره یا انگشتر غیر استرلینگ با علامت و نشانه ای که روی آن درج شده و عدد 925 قابل تشخیص است اما اگر این انگشتر نقره یا هر گونه جواهرات نقره دیگری این نشانه و علامت را نداشته باشد چگونه می توانیم به این امر پی ببریم. شاید این نشانه و درج علامت 925 هم روی جواهر شما باشد ولی می خواهیم صحت آن را بررسی کنیم. راه حل ها ساده است از یک مشاور حرفه ای جواهر نقره شناس کمک بگیرید یا به مطلب راهنمای تشخیص انگشتر نقره اصل از تقلبی مراجعه کنید.

 

با این روش های کاربردی گفته شده، به شما عزیزان این اطمینان خاطر را میدهیم که با رعایت این نکات میتوانید صاحب یک انگشتر نقره مردانه دست ساز فاخر و بسیار زیبا شوید و دیگر نگران اینکه آیا هزینه ای که برای انگشتر نقره شما پرداخت کرده اید زیاد است نباشید. شما عزیزان اگر هرگونه سوال در خصوص جواهرات نقره از جمله انگشتر مردانه نقره و انگشتر زنانه نقره و... دارید، با ما در میان بگذارید.

 انگشتر فیروزه

 از کجا جواهرات نقره را خریداری کنیم؟

 

 

شما هموطنان عزیز می توانید در هر لحظه از شبانه روز می توانید با ورود به سایت زرسی و بررسی محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کرده و یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنید. شایان ذکر است که پر طرفدارترین جواهرات نقره سایت زرسی شامل انگشتر نقره مردانه و انگشتر نقره زنانه می باشد و شما در صفحه محصولات سایت زرسی می توانید نسبت به خرید این جواهرات اقدام نمایید.